1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením závôznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásenych predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášeho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese. Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tiskovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať. Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súladu so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavenými slovenskýmí návodmi k obsluhe, záručnými listami a zoznamami pozáručných servisných stredísk, ak je to pre daný druh tovaru obvyklé. Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim. V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcím modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

O prijatí objednávky budete informovaný potvrdením na Váš email, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.

4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Každú objednávku môžete do 2 hodín bez udania dôvodu zrušiť, a to telefonicky alebo e-mailom. Stačí uviesť meno, číslo objednávky, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ


Objednaný tovar zasielame špedíciou TopTrans ako dobierku, alebo ako cenný balík v prípade platby vopred. Zákazník je povinný tovar skontrolovať bezprostredne po prevzatí. V prípade, že ste na našej rozvozovej trase bude o dodanie informovaní telefonicky alebo emailom. Je možné zvoliť i iný spôsob dopravy a to podľa špecifikácií jednotlivej objednávky. Cena poštovného sa môže líšiť i podľa váhy objednaného tovaru.

6) DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota je od 3-21 dní, ak nie je uvedené inak. V prípade, že nejaký tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.


7) VÝMENA TOVARU

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom nepoškodenom balení, vymeníme za iný druh. Je potrebné nás o tejto skutočnosti najskôr informovať emailom, alebo telefonicky. Tovar môžete zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Dodávateľ právo len na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s výmenou tovaru.




8) VRÁTENIE TOVARU

Kupujúci - spotrebiteľ - má právo podľa § 53 ods 7 občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy
do 14-tich dní od prevzatia tovaru, za predpokladu, že kúpna zmluva bola uzatvorená za použitia
prostriedkov komunikácie na diaľku. Tovar nesmie byť poškodený v kompletnom balení v originálnom nepoškodenom obale a nesmie niesť známky používania. Ak uplatní spotrebiteľ právo na odstúpenie od zmluvy podľa odseku 7, dodávateľ právo len na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. Dodávateľ je zároveň povinný vrátiť spotrebiteľovi zaplatené finančné čiastky najneskôr do 30 dní od odstúpenia a deje sa tak iba prevodom z bankového účtu na bankový účet.


9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súladu s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar bezprostredne po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinny ihneď nahlásiť našej firme. Za vady spôsobené prepravcom neručíme.

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené jinak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady zapríčinené bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácii:

1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, nejneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou. V prípade dlhších reklamácií ako např. notebooky, Vás budeme čo najskôr informovať o stavu reklamácie.

10) EVIDENCIA TRŽIEB EET

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín. Účtenka bude odovzdaná elektronickou podobou na email uvedený zákazníkom v objednávkovom procese.

KUPELNE-SHOP.SK
Jiří Müller
Kundratka 17
Praha 8
181 00
CZECH REPUBLIC

tel: +421 944 509 929
mail: info@kupelne-shop.sk

Zákony a predpisy:
- zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji
- zákon č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.

späť